Merhabalar, eğer ciddi bir miktar ödeme gelecek, kurumsal iseniz turkcell ile anlaşıp bir sistem yaptırabilirsiniz. Şuanda x firması kullanıyor kullanıcı paycell ile giriyor ve şifresini yazıp kartsız olarak faturasına yansıt yapabiliyor.