Merhabalar google ads'de 2 adet kampanya oluşturdum ikisinede günlük 20TL koydum durum "Öğreniyor" gözüküyor ikisindede bu süreç geçtikten sonra görüntülenme tıklanma artarmı birde maliyetler düşermi?