Benim tecrübem şu yönde teknoloji çok hızlı gelişiyor onu bunu öğreneyim derken zaman akıp gider anı kaçırırsınız. Elbette yeni şeyler öğrenmek gerek fakat bu öğrendiğiniz yazılım teknolojileri ve takibi yakalanamıyacak kadar hızlı. Mevcut durumunuzda hangisine daha yakınsanız hangisiyle işinizi görecekseniz ona yönelin. Bu php, asp, vuejs, angular, laravel, symfony,codeigniter her neyse ondan başlayın ve zaman kaybetmeden ilerleyin. İnanın zamanı durdurmak imkansız ve herkesin 24 saati var zaten eninde sonunda kaçıracaksınız bir şekilde yeni teknolojileri. Başarılar dilerim.
çok haklısın hocam, eldekini de kaybetmeden başlamak lazım o halde laravelden yürüyorum ben