2018'de askerlik tecilimi bozdurdum askerlik yerim belli oldu jandarma olacagim belli oldu. daha sonra tecil hakkim vardi tekrar tecil ettirdim.
Şimdi 2019 Şubat'ta tecilim bitiyor askere gidiyorum ama 2019'da jandarma er alımları durdurulmuş tamamen profesyonele geçilmiş. Bunla ilgili resmi gazete kararı da var.
Askerlik şubesine gittim bilgisizler onlarda.
Simdi nasil olacak acaba bilgisi olan yada tahmini olan var midir ?