Sağolun hocam, vue sanırım bizim memlekette bi daha fazla popüler ama reactın mobile geçmede kolaylık sağlaması da çekici geliyor. Vue'yle zamanında biraz oynadım, basit geldi ama madem oturup öğreneceksin react öğren ilerde işine yarasın diyor bir yanım.
Ruby hiç yok bende o yüzden ruby'e hiç bulaşmak istemiyorum hocam, zaten yeterince dallanıp budaklandı kafam daha iyice ortalığı karıştırmak istemiyorum, şuan php var bide javascript var kafamda
Sağolun hocam, peki örneğin ne bileyim üye olunabilen, paneli olan bir blog için siz ne tercih ederdiniz? yada bir forum sistemi için? dil de farketmez php falan da olur?
Laravel 6 incedinmi vue js component yapısı entegreli geliyor. Laravel ile ilerle derim. Js evet güçlü ama gerekli gereksiz şişiyor paketlerle hele CLI Kullanıyorsan boyut büyüyor.