OKirala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya siz yazdığımı tam okumadınız ya da anlamak istemiyorsunuz dicek bişey yok yazdığımı tam okuyun öyle cevaplayın 12 senedir sektörde oldugum için bildiklerimi anlatıyorum
Yazdıklarını çok iyi anlıyorum ve reddediyorum. Sektörde olman önemli değil. Her sektörde aksayan yönler vardır. Ve bunlar bireylerin cezalandırılmasının önüne geçmez. Bu uyuyan şoförlere öyle cezalar verilmeli ki şoför milleti de ayaklanıp firmalara baş kaldırmalı. Şoförler firmalara beni çok çalıştırıyorsun diye kazan kaldırmıyor. Ne için para kazanmak için. Sonra para kazanmak için insanların hayatlarının tehlikeye atıyorlar. Bir doktor yanlış teşhis koyduğu için ailenden birini kaybetsen ne diyeceksin? Doktoru değil doktorlara aşırı hasta baktıran Sağlık Bakanlığını mı, yoksa iyi eğitim vermiyorlar diye tıp fakültelerini mi şikayet edeceksin? Sistemde bir çarpıklık varsa örgütlenip eylem yapıp düzeltmesi gereken şoförlerdir yolcular değil. Yolcular bu adamı bırakırlarsa başlarına benzer işler gelmeye devam eder. Bu şoför cezalandırılmalıdıri sadece işini kaybetmesi yetmez, src belgesi de elinden alınmalı, ticarai taşımacılıktan men edilmelidir. O zaman diğer şoförler ya kendilerine iyi bakmaya, araç sürmedikleri zamanlarda iyi dinlenmeye ya da firmalara karşı mücadele ederek çalışma koşullarının iyileştirilmesine uğraşırlar. Firmalar para kazanmak için şoförleri buna zorluyorlarsa, şoförler de para kazanmak için insan hayatını tehlikeye attıklarını bile bile çalışıyorlar. O zaman şoföre neden empati yapalım, yorgun olduğunu, çok çalıştığını, bu şekilde insanların hayatını tehlikeye attığını bile bile yola çıkan şoföre hoşgörü gösterilmez.