Tabi şikayet edilecek, ülkede cezasız şikayetsiz düzelen bir hata gösterin. Kaç kişinin canı emanet şöföre eğer şirketin suçuysa zaten şikayet sonrası şöförün kendini savunma şansı olacak ozaman çıkar ortaya kaç saattir araç kullandığı suçun kimde olduğu. Sırf insandır hata yapar dediğimiz için şirketler böyle at koşturuyor