Güzel olmuş işte böyle projeler lazım artık
hep blog hep blog başka bir şey yok
artık kod siteleri daha çok açılmalı ki insanlar kodlara aşina olmalı
yeni nesil bir site olmuş
Düşünceleriniz için çok teşekkür ederim hocam isterseniz gelin sizde birşeyler paylaşın r10 özel tag oluşturalım sizin adınıza paylaşım yapın cevaplamalar yapın
Başarılar dilerim. Alt yapı nedir acaba özel yazılım mı?
Sağolun hocam alt yapı flarum denilen yeni nesil bir sistem.
Güzel olmuş Flarum iyi bir tercih. Bir de beta aşamasından kurtarabilirsek güzel olacak.
Sağolun hocam , Daha çok eksiği var inşallah betadan çıkar kısa zamanda