DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel olmuş işte böyle projeler lazım artık

hep blog hep blog başka bir şey yok

artık kod siteleri daha çok açılmalı ki insanlar kodlara aşina olmalı

yeni nesil bir site olmuş
Düşünceleriniz için çok teşekkür ederim hocam isterseniz gelin sizde birşeyler paylaşın r10 özel tag oluşturalım sizin adınıza paylaşım yapın cevaplamalar yapın



misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılar dilerim. Alt yapı nedir acaba özel yazılım mı?
Sağolun hocam alt yapı flarum denilen yeni nesil bir sistem.



Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel olmuş Flarum iyi bir tercih. Bir de beta aşamasından kurtarabilirsek güzel olacak.
Sağolun hocam , Daha çok eksiği var inşallah betadan çıkar kısa zamanda