Gerçekten ben de konuya bu tür yorumu bulmaya geldim, garanti vardır diye. Yani empati yapmaktan tahtalı köye gidicez hala kendimizi başkasının yerine koyuyoruz. Ben arabamda birisi bile varken 130'u bile geçmem...
Ok abi, o evine ekmek götürsün diye konuyu açan kardeşimiz dahil 50'e yakın kişi ölsün mü?
İşinden atılır daha önce de böyle bir durum yaşanmışsa, işsizlik maaşı alır hepimizin bu hayatta belli dönem aldığı gibi sonra inşallah aklı başına gelir de, insanların hayatlarını tehlikeye atmadan işini layığıyla yapar. Evine parasını getirir çocuklarını okutur intihar etmez. İşini layığıyla yapmıyorsa da, şu anda işsiz olan ve parasızlıktan intihar edebilecek başka birisi daha güvenli sürerek işi alır parasını kazanır.
Benim babam 50 senedir araba kullanıyor hiç mi kaza yapmadı. Körü körün uykusuz yola da çıkmış olabilir işte bilmeden böyle yorum yapmanız doğru mu. Ben 22 saat hiç durmadan araba kullanmışlığım var hiç uykum gelmez ama diğer koltuğa geçtiğimin saniyesi uyuyorum araba tutuyor beni. Şimdi empati kurmadan olmuyor ki arabada değildik başkasının gözüyle olayı yorumluyoruz şoförü tanımam etmem bahsi geçen firmayı da tanımam kaza başa gelir öyle ya da böyle fakat az olumlu yaklaşın olaya. Şikayet ettiniz adamı işten kovdurdunuz çözüm olacak mı.