delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlık hali anlık birşey bu. Niye hemen şikayet ederim onu yaparım bunu yaparım yorumları var. Hiç mi araba kullanmadınız.
Gerçekten ben de konuya bu tür yorumu bulmaya geldim, garanti vardır diye. Yani empati yapmaktan tahtalı köye gidicez hala kendimizi başkasının yerine koyuyoruz. Ben arabamda birisi bile varken 130'u bile geçmem...

caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten insanlar bi tuhaf, ben şikayetin ş sini duyunca aklıma o kişinin evi ailesi çocukları neyim geliyor, şikayet et şikayet et diye feryat figan edenler, yarın o adam kendini yakınca, ailecek intihar edince, acımış numarası yapacak aynı kişiler.
Ok abi, o evine ekmek götürsün diye konuyu açan kardeşimiz dahil 50'e yakın kişi ölsün mü?

İşinden atılır daha önce de böyle bir durum yaşanmışsa, işsizlik maaşı alır hepimizin bu hayatta belli dönem aldığı gibi sonra inşallah aklı başına gelir de, insanların hayatlarını tehlikeye atmadan işini layığıyla yapar. Evine parasını getirir çocuklarını okutur intihar etmez. İşini layığıyla yapmıyorsa da, şu anda işsiz olan ve parasızlıktan intihar edebilecek başka birisi daha güvenli sürerek işi alır parasını kazanır.