caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten insanlar bi tuhaf, ben şikayetin ş sini duyunca aklıma o kişinin evi ailesi çocukları neyim geliyor, şikayet et şikayet et diye feryat figan edenler, yarın o adam kendini yakınca, ailecek intihar edince, acımış numarası yapacak aynı kişiler.
Konu sahibi arkadaşa geçmiş olsun..Kimsenin hakkı yok başkasının canı ile kumar oynamaya..


https://youtu.be/O7EgRbP6v3Q