Merhaba

Müşavirim Etbis' e kayıt olmam gerektiğini söyledi. Sistemde sitemi göremiyorum. Esnaf Odası kaydı olmayan bir şahıs firmasıyım. Sitemde online satış yok. Kayıt olanlar veya bilgisi olanlar var mı?