Artık otellerin yıldızlarına güvenmiyorum. Yemekler çok kalitesiz yataklar berbat. Kullanıcı yorumlarını bir kaç siteden mutlaka okuyun. Paranızla rezillik çekiyorsunuz. Örneğin Adana da bir programa katıldık 3 öğün yemek var tamam bi geldi bir tabak az adana yedik, eee doymadım ben yemek bu kadar neyse sabah kahvaltı peynir sonra peynir sonra peynir. Yemek beğenmemezlik asla yapmam ama yıldızın hakkını veren otel çok az
Valla ben geçen hafta Divan Otel'de kaldım gayet parasını hakeden bir hizmet veriyorlar her otele öyle bakmamak lazım