iş veren yok, yöntem söyleyen yok, laf söyleyen çok.
evet söylenen söz çok hoş olmamış, o kısmı doğru.
Fakat belki sözü söyleyen de art niyetli söylememiştir. genel durumuna bakmak lazım, sürekli tepeden bakan birisi mi, realist birisi mi?

Hocam bana bir mesaj gönderin, görüşelim, belki yapabileceğiniz bir proje bulunur.