Hocam aklımda özgün bir oyun projesi var. Hem basit hem de çok sürükleyici bir oyun. Eğer ortaklık felan düşünürseniz pm beklerim.
Pm atın görüşelim hocam 4 hafta sonra Ankaradayım gerekirse yüz yüzede planlama yapabiliriz
Ben olsam savaş oyunu yapardım örneğin küçükken izlediğim Hugonun böcek savaşı oyunu 😂 Böcek sayısı 100 olsa her kullanıcı kendi istediği 5 böceği seçse falan karşıda da random atanmış böcekler olsa . (Multiplayer olsa tadından yenmez) . Her böceğin farklı bir yeteneği olacak falan filan işte 😊
https://youtu.be/3d7PJAYmLo4
2 sene önce aşağıdaki oyunun farklı bir versiyonunu yaptıracaktım ama nasip olmadı. O zaman 1 milyon indirmesi vardı şimdi 10 milyon olmuş .
https://play.google.com/store/apps/d...imulatorbattle
Aşırı iyi bunun peşine düşeceğim çok beğendim 👍 sağolun hocam
Aynı şeyi bende yazacaktım

Düşünürseniz pm
Bu haftasonu babaeskiye gidiyorum kız istemeye

Siz de pm atın hocam bundan sonra Kırklareline çok yolum düşecek sizinlede oturup plan program yapabiliriz