Sarpasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
Bir ilçede yaşıyoruz bir kurum adina hayır topluyoruz ve bunlari aylik olarak kayit yapiyoruz.
20 arkadasimizin her birinin 10 tane arkadaşı var iste bizde bunu kağıda degilde uygulama ile online sekilde yapmak istiyoruz. Kayit altina almak istiyoruz böyle bir uygulama istiyorum.
Fiyat alabilirmiyim pm olarak?
Pm ile detay iletin.Kisa sürede teslim edebilirim.