Ben olsam savaş oyunu yapardım örneğin küçükken izlediğim Hugonun böcek savaşı oyunu 😂 Böcek sayısı 100 olsa her kullanıcı kendi istediği 5 böceği seçse falan karşıda da random atanmış böcekler olsa . (Multiplayer olsa tadından yenmez) . Her böceğin farklı bir yeteneği olacak falan filan işte 😊


https://youtu.be/3d7PJAYmLo4


2 sene önce aşağıdaki oyunun farklı bir versiyonunu yaptıracaktım ama nasip olmadı. O zaman 1 milyon indirmesi vardı şimdi 10 milyon olmuş .


https://play.google.com/store/apps/d...imulatorbattle