Konu ile ilgili adli süreç nasıl işler bilmiyorum ama yinede yorum yapmak istedim."Benim ismim geçmiyor ama apaçık ortada yazışmalar" diyorsunuz.Küfür eden şahıs ben ona etmedim dese ne diyeceksiniz