kavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vaktin varsa, boşuna bu vaktini harcama derim. şikayet edebilirsin. telefon senin değil mi diye soracaklar hayır diyeceksin. hadi küfür gelen arkadaş şikayetçi olsa.
üfleye püfleye ifadeniz alınır savcılığa gönderilir, altı ay sonra, takipsizlik kararı gelir. biter. hele olay whatsapp üzerinde ise.
bence etik olmayan kopyalama kısmını bırakıp önünüze bakmanız.
Çok teşekkür ederim beni aydınlattığın için bu konu kapana bilir teşekkürler .