SisteM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 sene hiç doktora gitmediniz mi

Gerçekten aynısımı
Gittim hocam yani son dönemlerde sancı çok fazlaydı gaz sıkışması oluyodu bende ve geçmiyodu. Doktorda gaz giderici ilaç yazmıştı o bazen rahatlatıyordu.