Eğer kod ile içeriği gizlerseniz, 'parasını ödemiyordu siteyi gizledim' demiş olursunuz. Bırakın süresi dolsun, 'parasını ödemedin site kapanır tabi.' demeniz daha doğru olur. Vurdum duymaz birisi olsa bile aktif sitede borç yayınlamak etik olmaz.