Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabından çekilen para kart dollandırıclarının yaptığı işlem o yüzden işlemlerinde görünmüyor apple üzerinde
kartını tr****** gibi alışveriş sitelerine kaydettiysen çalınmış bilgilerin
https://forum.donanimhaber.com/onlin...ibi--141231431
Kartı yenilemenin zamanı gelmiş sanırım. Apple desteği aradım iade geçtiklerini belirttiler hiç sorgulamadan. Gerisi bankanıza kaldı dediler 2 gün oldu hala bekliyorum sanırım biraz uzun sürüyor.