Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. O silahı niye pompalı tutar gibi tutuyorsun
2. Çok mutsuz çalışanların var
3. Hayır fotoğraf paylaşmayacağım
KALDIRMAK ZORUNDA KALDIM ÇÜNKÜ ARANIZDAN BAZILARI CANLI DESTEKDEN KIZLARA SARKTI HEALAL OLSUN!!
1-Evet silah tutuşu yanlış ne yapim hiç korsan olmadım daha önce
2-Birde böyle bak o karede mutsuz çıkmışlar 😊


3-Tercih sizin tabi