arnold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu aralar bu bikaç kişi de daha oldu sanırım bende öyle bir sorun yok devasa devasa resimler çekiyor
Aynen hocam kötü durum..: D
Çözümünü hala bulamadım.