Yeni açtığım iki site başvuru yaptıktan 10-15 gün sonra geçersiz trafik sebebi ile banlandı. Siteleri kontrol ettiğimde ikisinde de günlük 10-20 arası hit varken bir günde 100 hit almış, sonra tekrar 10-20 arasına dönmüş, 3-4 gün sonra da banlandı. Şöyle düşündüm, eğer gelen ziyaretçi arama motoru üzerinden gelmiyor ise reklamları göstermeyeyim, dolayısyla geçersiz trafikten kurtulayım. Biraz araştırma yapınca aşağıdaki çözümü buldum, diğer sitelerime şimdi uyguladım. İşe yarayıp yaramayacağını zaman gösterecek. Kullanmak isteyen varsa detaylar aşağıda. Aslında array içine trafik gelen yerleri yazarsanız onlara da reklam gösterimi yapacaktır. Örneğin 'pinterest' yazarsanız pinterest üzerinden gelen ziyaretçilere reklam gösterilir.

Detay;
Biraz kodlama bilginiz varsa mantığı gayet basit aslında, REFERER ile ziyaretçinin geldiği kaynak alınıyor, eğer array içinde olan bir siteden geliyor ise bir çerez oluşturuyor. Adsense scriptini de çerez değerine göre gösteriyor.

- Tema klasöründeki functions.php sonuna aşağıdaki kodu kopyalayın,
$ref = $_SERVER['HTTP_REFERER'];
$SE = array('google', 'yandex', 'duckduckgo', 'yahoo');
foreach ($SE as $source) {
   if (strpos($ref,$source)!==false) {
      setcookie("sevisitor", 1, time()+3600, "/", ".SITEADI");
      $sevisitor=true;
   }
}

function visitor_from_searchengine(){
  global $sevisitor;
  if ($sevisitor==true || $_COOKIE["sevisitor"]==1) {
    return true;
  }
    return false;
}
- SITEADI bölümüne kendi sitenizi yazın. (örnek ".r10.net") ** tırnaktan sonraki noktayı unutmayın

- ADSENSEKODU yazan yere adsense kodunuzu yapıştırın
<?php if (function_exists('visitor_from_searchengine')) {
  if (visitor_from_searchengine()) { ?>
     ADSENSEKODU
<?php } } ?>
Ben otomatik reklam kodunu kullandığım için sadece tema klasöründeki header.php içindeki head etikeleri arasına yukarıdaki kodu yapıştırdım. Adsense kodu olan her yere bu kodu yapıştırmanız gerekir. Eklenti içine yapıştırıyorsanız php kodunun çalıştırıldığından emin olun ki sıkıntı olmasın.

** UYARI : Kendi sitenizde çalışmazsa, ya da yanlış çalışırsa sorumluluk kabul etmem, uyguladıktan sonra mutlaka test yapınız ***