Geçmiş olsun hocam doktora görünmekte fayda var, internetten belirtilere bakarsak biz 50 kere ölmüş olurduk çok inandırıcı gelmiyor artık herkes sağlık sitesi açtı sağlam sitelerde kaynadı arada net bir bilgiye ulaşamıyorsun doktor harici.