Çok haklısınız hocam, allah benim belamı versin. Kazandığım tüm paralar haram para, boğazımda kalsın. Her yerde işini hakkıyla yapan, mükemmel twitter sistemleri kodlayan yazılımcılar var. Ben de onların arasında ************** yapıyorum. Çok özür dilerim, umarım kimse bundan sonra bana sistem yaptırmaz. Kesinlikle sonuna kadar haklısınız
Estağfurullah hocam. Bu kadar atarlı olmanız gerekmiyor, ben normal bir şekilde olanları anlattım. Kaliteli kalitesiz ayrımını yanlış yaptığınızı belirttim dilediğiniz gibi satış yapabilirsiniz.
Bizim insanlarımız zaten senin ucuza satacağın kalitesiz(bozuk) dediğin sistemleri almayı sever.
İyi çalışmalar, iyi forumlar.