Hocam, Manuel şekilde hesap açıyor shadow ip, proxy vs. bir çok sebepten yiyebiliyor ben yemedim kullandığım süre boyunca. Shadow içinde farklı çözümlerde mevcut.
hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Shadow yiyor mu reis