Merhaba arkadaşlar.
Hazır oluşturduğum bir sanal sunucuyuhızlı bir şekilde clonlayıp yeni makinalar oluşturmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim. Hatta farklı lokasyonlardaki dedicatedler arasında bunu yapabilmem için bir yol var ise bu daha sağlıklı olur benim için.
Vmware esxi 6.5 kullanıyorum