İşinize yaramaz, zaten olası bir kontrol de sistem üzerinden kontrol ediyorlar.
Ayrıca elinizde ki kağıt üzerinde, durumunuzda bir değişiklik olduğunda bildirmeniz gerektiği yazıyor.
Eğer ki AÖF kayıt yenilemediğinizi askerlik şubesine bildirmese bile(ki hemen bildiriyor) yine de sıkıntı.
Ee ne olacak derseniz, duyduğum bilgilere göre hiç bir sıkıntı olmuyormuş, otelde kalırsanız sabah polis oda'ya geliyormuş kağıt imzalatıyormuş sadece.
2-3 ay kadar özel bir nedenden ötürü tecil sorunu yaşadığımda araştırmıştım.
Teşekkürler hocam, işin garip tarafı hergün bekçi tarafından kimliğimi bakılıyor, 2-3 ayda bir otelde kalırım hiç sorun yaşamadım