aöf kaydını silerse, asker kaçağı olursun. ben gazide yüksek lisans yaparken 2 dönem üst üste kayıt yapılmadığı vakit öğrenci kaydını silip tecil bozma belgesini askerlik şubesine gönderiyorlardı.
öğrenci işlerini arayıp benim kaydım duruyor mu? önümüzdeki dönem kayıt yenileyebilir miyim diye bir sormanda fayda var.