Hocam elimde lise bitince aldığım kağıt var 31/12/2020 tarihine kadar ilişiği yoktur diye bu işe yarar mı peki
yaramaz. çünkü ondan sonra üniversiteye kayıt oluyorsun ve bu sefer seni üniversite tecil ediyor. yani son tecil belgen ne ise geçerli olan odur.
o sebeple edevletten öğrenci durum belgene dediğim yerden bak.pasif yazıyorsa muhtemelen yoklama kaçağı olmuşsundur.
şöyle bir imkanın olabilir, aöf şubesine gidip kayıt sildirirsen +2 sene üniversite terk veya mezunların aldığı tecil hakkından faydalanabilirsin. ben öyle yapmıştım 10 yıl önce hala vardır herhalde. bunları sorarak yap tabii gerek askerlik şubene gerek, aöf şubene. değişiklikler olabiliyor yıldan yıla.