Ah be tatarhan cok haklısın. Başladık psikiyatri tedavisine bakalım 3. ayımıza girdik.
Değerli Metin hocam teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.
Ama tedavinin ilk ve en önemli adımı bu tarz araştırmaları ya da sorgulamaları bırakmak hocam. Hastalık fikrinden uzak duracaksın. Hiçbir şekilde hastalık araştırması yapmayacaksın özellikle internetten. bana doktorun ilk koyduğu kural buydu