ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her ayın 13ünde birde ödeme günleri ban atıyor genelde adsense, aralık ayına özel birşey olmadı aslında legal politika ihlali olmayan bir site ise TO %10 -15 bile hiçbir sıkıntı yapmaz hocam
Arkadaşta sormuş bende sorayım aynısını ödeme gününden önce siteleri kapatsak erişime, bir faydası olur mu?