Dostlar konuyu tam olarak idrak edemedim. Bu olayın kullancılara yani bizlere zararı nedir kısaca özetleyebilecek ver mı? Apple kullancısıyım bana zararı dokunuyor mu
Türkiye , Google'a 93 milyon para cezası kesti. Google'da karşılık veriyor.Türkiye'de android kullanımı yasaklarım diye. Apple farklı şirket sıkıntı yok. Yani Amerika - Türkiye durumu değil , direk Google - Türkiye.