Herkesin 1 adet açma hakkı var. Çeşitli yöntemlerle (farklı kart, farklı cihaz vs) açılabilir ama uğraşacak vakit yok maalesef
Yani kendi isim soyisim ile 1 defa açtım diyelim 2.şirket hesabı ile açıp kendi kartımdan çekemiyorum öyle mi?
Bunu bilmiyordum