Merhaba değerli arkadaşlar birbirimize ilham vermesi açısından genel olarak sizlere sormak isterim.
1.) Pazar günleri kendi ofisinizde veya evinizde aralıksız bir şekilde normal mesai saatleri gibi internet işleriyle ilgileniyor musunuz?
2.) Pazar günleri kendinize hangi saat aralıklarında vakit ayırabiliyorsunuz?
3.) Ve en önemlisi calisma esnasında sadece kafanızı işe verebiliyor ve dünyadaki olayları bir kenara bırakabiliyor musunuz?