Sanırım googleda sitenin listelenmesi için aylık yıllık ödeme yapılması gerekirdi firma rehberi mantığıyla yürürdü, full reklama dönerdi yani.
Gmail mynetin yaptığı gibi free başlar ücret binerdi.
Seo derdi olmazdı parayı veren düdüğü çalardı. Googleda çalışan tanıdığı olan üst sıraları zorlardı. Yetişkin içerik yönlendirmesinden dolayı tib yerdi google sanırım 😃 apple ise kesin android felan symbian birşey olurdu yazılımcılar ne gerek var kendi yazılımımıza derlerdi.