Google türklerin olsaydı;
Rüşvetle siteleri sıralamaya sokmak,
Adsenseden çok kazananları birkaç ay ödemenizi yapcaz diye oyalayıp üstlerinden birazdaha kazanıp banlamak,
Gmail hesaplarını kontrol etme, önemli bilgileri olanları izleme, bazı hesaplarını alma,
Google drive dosyalarına bakma,
Google cloudda sahip olduğu makinalara giriş yapıp kontrol etme,
+18 site sahipleri sitelerini Search consoleye eklediğinde bilgilerini loglayıp şafak operasyonu düzenleme,
Bazı şirketleri bilerek googleden çıkartıp para karşılığında tekrar ekleme,
Sonrasında googleye kayyum atanır ve bu olaylar daha fazla artarak birkaç madde daha eklenir, sonra her zaman olduğu gibi global olarak diğer insanların güveni iyice bize karşı azalır, sonrasında adı başka olacak şekilde şuan ki google kurulur, devam ederdi

Yani böyle birşey olamazdı aslında.