WebKtl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 Şirketin TR'de kuracağını sanmam. KKTC gibi ülkede kurarlardı muhtemelen çünkü TR de kursalardı o kadar ileriye gidilenbilirmiydi ayrı bir konu.
onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devletin vergi baskısına dayanamayıp 2.yıllarında araplara satılırdı diye düşünüyorum
CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelir tepene çöker sen ne b.k yiyorsun derlerdi
Stalwart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye de kurulsaydı şimdiye kadar çoktan dünyanıın en büyük vurgununu yapar kaçarlardı
ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu şirketlerin Türkiye'de olduğu dönemde Tayyip var mı ? yok mu ?
kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir girişim neden turkiyede olmaz ?

- Sağlam domain firması yok, türk firmaları domainleriniz değerliyse onları panelinizden siliyor.

- Bizim türk milletinin projesi tutmaya başladığında hemen işin vurgun kısmına odaklaniyorlar.( tosuncuk misali)

- projen devlet veya bakanlik tarafindan onay gerektiren birşeyse onlarla ilk önce yemek yemelisin, ceplerine birşeyler koymalısın ( tanıdığım dan biliyorum)

Gibi gibi uzar gider, boş hayallere kapılmayın. En güzel para siyasette onunuz her zaman açık olur.
Arkadaşlar bütün olumsuzlukları kenara bırakıp şuanki bu piyasa değeri ile türkiyede faaliyet göstermiş olsaydı ne olurdu 😂