4 Şirketin TR'de kuracağını sanmam. KKTC gibi ülkede kurarlardı muhtemelen çünkü TR de kursalardı o kadar ileriye gidilenbilirmiydi ayrı bir konu.
Devletin vergi baskısına dayanamayıp 2.yıllarında araplara satılırdı diye düşünüyorum
Gelir tepene çöker sen ne b.k yiyorsun derlerdi
Türkiye de kurulsaydı şimdiye kadar çoktan dünyanıın en büyük vurgununu yapar kaçarlardı
Bu şirketlerin Türkiye'de olduğu dönemde Tayyip var mı ? yok mu ?
Böyle bir girişim neden turkiyede olmaz ?
- Sağlam domain firması yok, türk firmaları domainleriniz değerliyse onları panelinizden siliyor.
- Bizim türk milletinin projesi tutmaya başladığında hemen işin vurgun kısmına odaklaniyorlar.( tosuncuk misali)
- projen devlet veya bakanlik tarafindan onay gerektiren birşeyse onlarla ilk önce yemek yemelisin, ceplerine birşeyler koymalısın ( tanıdığım dan biliyorum)
Gibi gibi uzar gider, boş hayallere kapılmayın. En güzel para siyasette onunuz her zaman açık olur.
Arkadaşlar bütün olumsuzlukları kenara bırakıp şuanki bu piyasa değeri ile türkiyede faaliyet göstermiş olsaydı ne olurdu 😂