Konu
Apple , Amazon , Google , Microsoft Kurucuları Türk Olsaydı Ne Olurdu ?
15-12-2019, 03:46:56
#4
WebKtl
Üyeliği durduruldu
Ersa111 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam Merak ettim açıkçası 4 Şirketin ülkeye katkısı ne olurdu acaba .d
4 Şirketin TR'de kuracağını sanmam. KKTC gibi ülkede kurarlardı muhtemelen çünkü TR de kursalardı o kadar ileriye gidilenbilirmiydi ayrı bir konu.