Ovunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
XenForo için destek sitesi açıp başka bir üreticinin temasını mı kullanacaksınız?
Bence kendinize özgü çalışmalar yapın, ama illaki bu temaya ihtiyacınız varsa ve ilgi duyuyorsanız iletişime geçebilirsiniz.
(Özgün bir çalışmadır ama her ürünün bir fiyatı vardır.)

Saygılar.
xenforo değil baska bir forum sitem de kullanmayı planlıyorum rica etsem tema ücretini pm atarmısınız? tskler