xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bize denk geldi şerrefsiz Adsense. Ne zaman bir dalga olsa götürüyor beni. Bugün banlanan yok belli ki.
Bu konuda Adsense çok saçma politika uyguluyor uzun zaman sana bir şey demiyor sonra aniden sen politika ihlali yaptın deyip ban atıyor. Paraları da %100 reklamcılara geri ödemiyordur. Tek el olunca bir şey demeye hakkında olmuyor, çok kötü bir durum.