XenForo için destek sitesi açıp başka bir üreticinin temasını mı kullanacaksınız?
Bence kendinize özgü çalışmalar yapın, ama illaki bu temaya ihtiyacınız varsa ve ilgi duyuyorsanız iletişime geçebilirsiniz.
(Özgün bir çalışmadır ama her ürünün bir fiyatı vardır.)
Saygılar.