Herkesin hayatta istediği şeyler farklı tabi ki ama şunuda düşünmek gerekiyor, her sene ev-araba almak zorlaşıyor. Bundan 20-30 yıl önce böyle bir yatırım yapanlar şimdi hayatta sıkıntı çekmiyorlar. Bundan 20-30 sene sonra hayat şartları daha da zorlaşacak.
Yani sen şu an bir ev aldığında- arsa aldığında çocukların boş duvara değilde, babam zamanında ne iyi etmişte bir yatırım yapmış, ne kadar zor durumda olsak bile başımızı sokacak bir evimiz var. Allah razı olsun da diyebilir...
Şu da var maalesef. Dünya malına kendini kaptırmış insanlar çoluğuna çocuğuna vakit ayırmayıp onlarla zaman geçirmiyorlar. Yada sadece çocukları için çabalayan uğraşan kişiler yine çocuklarına vakit ayıramıyorlar.
Şunu bilir şunu söylerim olacakla ölecek değişmiyor. Ben ev bırakmasam bu demek değildir ki çocuğum zorluk çekecek yada çekmeyecek. Belki oğlum kendi ayakları üzerinde durmasını bilecek. Yada tam tersi.
Kesinlikle yazdıklarına katılıyorum ama felsefi düşüncem bu şekilde. Hayata gelmişim ve Allahım bana iki evlat vermiş. Gözüm kapanana kadar sevdiklerimle eşimle ve evlatlarımla gezmek , eğlenmek ve mutlu olmak istiyorum. Tabiki bunları yaparken maddi durum önemli. Keşke hem gezip hem ev alacak durumumuz olsa. O zaman ev almayı düşünürüm belki. Ama ev alamıyorsam neden kredi çekip hayatımın 15-20 senesini bağlayıp hem eşime , hem kendime hemde çocuklarıma maddi sıkıntı yaşatayım. Ev alacağız diye soframıza 1 kilo et giriyorsa neden 250 gram girsin. Ev alacağız diye oğlum birşey istediğinde yok olum alamam deyim.
Bilmiyorum benmi cinsim yada farklıyım. Çoğu insan ev almayı düşünüyor.Kendim gibi düşünen çok az insan tanıdım. Birisi eşim. Zaten o yüzden onunla evlendim. Bu zamana kadar ev alabilirmiydim kazandıklarımızdan tabiki alırdık.Belki 2 belkide 3 ev alırdım. Almadık işte gezdik eğlendik. Haftada bir oturuyoruz fotoğraflara videolara bakıyoruz. Kiramı sorunsuz ödüyorum yetiyor bana.
Kusura bakma farklı düşündüğüm için eleştiriyor gibi gözüküyor mesajını.