YILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 sene once Istanbula geldigime 3 saat kalmistim orada. Cunku sadece 3 saat dayanabilmistim. Oda cok sicak ve havasizdi. Belki bana denk gelen oda kotuydu bilemem. Kesinlik 1-2 gun kalmadan aylik odeme yapmayin.
başka bir yer öneriniz var mı?