juzk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet yaptım ancak daha önce şifreyi hiç değişmemiştim, AÖF büroyu arayın diyor ya da AÖF büroya gidin. AÖF büro yarın kapalı, AÖF müşteri temsilcisi de kapalı mesai saatleri diyor
Yani verilen hizmete bakın, hafta sonu ulaşım yok ne güzel hizmet
AÖF öğrencilerinin genel durumu bu ama ufak bir eleştiri yapmak istedim kusuruma bakmayın. Keşke son dakikaları beklemeseydiniz

Ben başka bir yolunu hatırlamıyorum maalesef üzgünüm.