Evet yaptım ancak daha önce şifreyi hiç değişmemiştim, AÖF büroyu arayın diyor ya da AÖF büroya gidin. AÖF büro yarın kapalı, AÖF müşteri temsilcisi de kapalı mesai saatleri diyor

Yani verilen hizmete bakın, hafta sonu ulaşım yok

ne güzel hizmet
AÖF öğrencilerinin genel durumu bu ama ufak bir eleştiri yapmak istedim kusuruma bakmayın. Keşke son dakikaları beklemeseydiniz
Ben başka bir yolunu hatırlamıyorum maalesef üzgünüm.