Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi hesabı alırken en alttaki maili alıyoruz.Başka maili almaya gerek varmı?
Gerek yok diğerleri sonradan eklenen maillerden zaten aldıktan sonra üstüne kendiniz yeni bir mail açıp ekleyebilirsiniz.