Cifle çözülürmüş. Yahu adamın malına istemeden de olsa zarar verilmiş ve bunun bir şekilde karşılanması gerekmez mi? Arabayı sizden kiralasydı ve sizin verdiğiniz akılla arabayı teslim etseydi ne düşünürdünüz? Toplumun geneli olarak aklımız fikrimiz birbirimizi düdüklemekte.
Sen bu çiziği git rent a car'a bildir sana ne paralar kitliyorlar bir gör hocam arabayi kiraladığınıza bin pişman olursunuz. Tabikide yanlış ama böyle düşünülmesinin tek sebebi onlar yoksa bu çizikten hiçbişey olmaz çok masraf tutmaz.