GiacomoVoli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aracı çoktan teslim ettim araba neden serviste yatsın şu küçücük durum için teslim alan arkadaş küçük birşey dedi büyütecek durum değil dedi yani kafanıza takmayın dedi ama arabada başka çiziklerde vardı onları rapor tutmuştuk tek bu resimdeki kayda girildi dediğiniz gibi bir durum olursa bütün masrafı bana kitlemesinler hazır servise gitmişken
kac para aldilar